Isnin, 26 Mei 2014

LAST SEEN

hey guys ,assalam

well buat ape tu cuti cuti nie
selamat menyambut isra mikraj everybody

waa tajuk hari nie agak menyengat iaitu "last seen" dah boleh jadi genre movie dah kan
hahhahahah
kalo cakap pasal last seen konfem2la berkaitan dengan  wassap

maybe cerita aku nie boring sikit bagi korang

tapi inila luahan aku

dulu lepas clash ngn anjang...aku masok poli
then aku jumpe mamat nie,yang sekarang da xde ape lagi

aku ingt lagi first time aku nampak die..mase tu kat bazaar ramadhan
aku first aim rambut die

rambut die unik sangt
pacak2...
drpd situ aku start aim die

then aku simpan nombo die senyap2
balik rumah aku on wifi
then automatic fone detect wc die

aku tgk tros add

dari situ aku kenal die

mase awal perkenalan semua indah

die kejutkaan aku tido

kejutkan aku g klass

rasa bahagia sgt masa tu sbb yela da kene tinggalkan
 pastu ada orang jaga

masa tu pon tgh sedih lps clash

masa first aku wc tentang atok
since pada tu  aku panggil die atok

atok

mule 2 aku rasa aku betepuk sebelah tgn
tapi x....
kiteorg declair
 macam aku kate permulaan semue manis

sangat sangat manis
sampai satu hari
aku puase'
 olin teman aku buka dengan die
which is olin pon bukak puasa sbb kite dueorg puasa
jadi die tamn kiteorg buka

buka dah habis makan

tedetik dlm hati aku nak tgk fone die
 selalu die bagi je aku bukak bb die
nie mcm ada yang x kene
aku dapat capai fone cikai nokia die

aku bukak text
 tengok............ade tecxt die dgn perempuan
die kate tu adik saudara die
yang pelik die anta syang bagai
budak tu pon layan je..."adik sayang abg sorang jela"
"ok sayang" die anta kat budak tu
hancur ati aku,tesangat hancur
aku bukak text tu aku tunjuk kat muke die
aku senyum
aku xdpt nak marah
aku xdpt nak nangis
xdapt buat apa
sbb olin ada masatu
dan aku xnak die malu sbb olin ade kat situ

tapi olin da prasan something x kene
tapi die diam kan je

aku diam then aku kate kat olin
dah abis makan da
jomla kite balik
die yang bangun dulu
tros g kat moto die
tros start enjin pegi mcmtu je

mlm tu aku text mintak clash
die sikit pon x pjuk
seolah x endah
aku ingt lagi die mntk satu lg pluang
aku bg sdgkan masa tu da byk pluang aku bg
die buat jugak panas baran die

atlast aku mintak clash
masa tu aku kenal sorg mamat nie
syameel
die jauh lg ..ensem..sampai aku rasa he's out of my league la sng cite

aku da start rapat and keaarah serius...tapi x mudah nk lupekan yang lama

die papa start merayu mintak balik aku
mintak pluang yang x tekire ngn jari brape byk da pluang yang aku bg
at the end.
aku get bck ngn papa
aku biyakan syameel
keputusan yang paling bodoh aku penah buat
aku bagi pluang kat org yg x reti hargai aku

and the last
aku die tgglkn
papa maki aku
pertuturan kasar dengan aku
aku kecewe
die tgglkan aku
sbb die kate mak die x bg
die kate dgn aku die jnji nk ambik aku
tipuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
penipuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!
\
die tgglkan aku maki aku
and skrg
die minat kat org lain'
tgglkan aku

die mintak pluang
x terkire aku bagi
pluang untuk aku?

satu pon xde

aku sakit

aku penat kne tggl
sakit kne tgglkan
aku bagi spenuh sayang
tp disia siakan
sakit
aku simpan kate2 maki kau
peringatan untuk diri aku
supaya aku kekal membenci kau

supaya  xd rse untuk memaafkan kau
supaya benci kesumat aku terpendam kat kau sampai bile2
aku xkan maafkan ape yang kau da buat kat aku
takkk!!akan!!
kau buatla mcmana skalipon aku xkan maafkan
aku sakit
aku ingat sampai mati maki hamun kau.!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan