Sabtu, 17 Mei 2014

My feelings now...

hey, assalamualaikum

sejak cuti semester nie . mak aktif sikir update blog.antara sebabnya nak latih tangan nie menaip menggunakan sepuluh jari dengan betul
yela,, x practice makin tekedek la mak nak menaip nak
yela mane tak nye...disebabkan menaipla pointer aku menurun so kene keep practice

harini,
aku malas nak bekepit dengan fone. asal tengok je sakit ati, mesti,,,mesti sakit ati
semalam bebalah... aku penat
harini aku tawu die update moment tu sebab nak sakitkan ati aku
die kate"bye klawang nak balik melaka sampai isnin,hye melaka"
sakit ati aku baca sbb die kate die nak balik sekejap je balik hari
nie sampai isnin
aku tawu die nak sakit kan hati aku
aku nampak aku x bute
kurang aja weyh
aku penat ikot cakap kau
ikot kerenah kau
aku saba kau tengking aku memarah aku, aku saba
aku byk pendam bile panas baran kau lps kat aku
penat

kau  kate kau x takot aku
okk
ye kau x patut takot kat aku
kau patot takot kat atas sana
kau pon x kesa kan hilang aku
ok

kau nak besyg ngn jan pon buatla
aku da heartless'
die pon da lama minat kau'
smpai baca ws aku ngn kau
nmpk tak
kaukan memilih xnak yang  cantik sgt
diekan sdg elok je untuk kau go eahead
kau rase nak die g la
aku penat

aku janji aku tggu kau
tapi jnji kau kat aku satu pon x bole pakai
so aku dah lpskan janji aku kat kau
aku akan diam sediam diamnya
macam kau penah tengking aku dulu
diammmm!!
ok aku diam
diam seribu sejuta kata
i wont talk to u anymore

u much better without me
cukupla kau tawu aku penat
aku jaga kau
bagi kau ubat setiap kali kau sakit
aku tunggu kau naik bas pastikan kau naik bas sampai uma
even aku perempuan aku lagi bahaya
kau balik aku bayakan tambang...
aku pastikan kau makaan sblm balik
aku hadiahkan kau smpai sanggup ikat perot
untuk buat kau rase special masa bufday
aku lapkan hingus kau time kau nangis
sikit pon x rasa jijik dgn smue tu
aku sapukan ubat kat kaki kau yang bedarah
aku sanggup ulang alik ke dataran pahlawan untuk belikan baju kau


ape yang kau balas
herdik aku
heret aku kat jln masa naik moto
tengking aku time menangis
aku xpenah biya kau sensorang menangis
aku?
kenapa
kenapa mesti aku sselalu jumpe salah orang
bile nak jumpe orang yang betol
yang betol2 sayang aku
terima baik buruk aku
yang sayang  aku sampai bile2................


ya Allah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan