Jumaat, 16 Mei 2014

ooooolllaaaaaa

well hello guys and assalamualaikum....
what ca doin...hope ok sajos.....

well tamat sudah semester 2..
pointer agak menurun dan merundum
queit dissapointedla
maybe banyak main and subjek yang amat shusha bukan shushi yea

guys...
im tired
memang aku still belaja lagi
dip pon x habis laie baru sem 2 nak msuk sem3
tu pon pointer merundum....
tapi aku dah 19 tahun ...aku dah bole pkir baik buruk..
so soal hati nie aku dah bole rasa lain la kalo skola dulu
orang kata cinta monyet gitu
tapi sekarang x....
sekarang perasaan tu lebih kepada masa hadapan
cinta pada masa hadapan
kirenye cinta jangka masa yang panjang
maknenye...kata kata hati tu serius.

tapi,
aku selalu jumpe orang yang salah
bile aku nak jumpe orang yang betul
kawin x aku nanti

aku belajar memasak
aku pakai kain batikk
aku jaga anak buah aku....tp byk mak aku la yang jaga

semua untuk latih diri dari sekrg
xkan da kawin nanti bru nak blaja masak
pakai kain batik
xkanla..laki pulak yang aja pakai kain batikk
hahahhahhaha
laki pakai kain pelikat

yang menyakitkan aku selalu jumpe orang yang salah...
hati aku dah penat nak bagi sayang kat orang yang x ghti gheti hargai
susah ke nak bg perhatian
tawu x knape perempuan totally seek ur attention  guys
cause belom kawin lagi...kau x slalu depan mata dieorg
fikiran perempuan bermacam
bole dikatakan negatif
kau x balas  sekejap je
dalam kepala dieorang "eh,die gmana, eh die pengsan ke, eh die bebual ngn org lain ke, die dah ad orang lain ke and so on,,
perempuan yang tabah je ubah kata hati die kata hati die ke positif...

aku pelik dengan lelaki.
why u guys so hard to give attention to us"girls"
susah sangat ke weyh
die"girls" bagi kau masa die, kasih sayang
bagi kau hadiah
dahla barang lelaki limited
mahal plak tu
perempuan mcm2 kau bole bg
even kau bg bunge pon da ckup bg dieorg
ckup sgt

always make them feel special

every second day

merajuk cemburu itu semue sbb die syg
bukak otak kau luas2
kalo  die x syg
kau mati pon die x kesa
fhm x?

besyukur skit...bukann sng nk jumpe org yg bole trme baik buruk kite
so guys
appreciate what in front of u
especailly ur girl

ok gtg
byebye



Tiada ulasan:

Catat Ulasan